U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

2. Persoonsgegevens

2. Abonnement #1

  • Geslacht *
  • Profielfoto toevoegen *
    Sleep hier een afbeelding heen of kies een bestand. Kies een bestand.
    0%

    Gezicht van de abonnementhouder dient duidelijk in beeld te zijn, zonder bedekking van de ogen en/of mond. Afbeeldingen moeten minimaal 148 x 184 px groot zijn en kunnen alleen worden geüpload in de volgende formaten: .jpg, .png, .gif

Ticketsupport

Welkom op de supportpagina van Global Ticket. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken!

Veelgestelde ticketvragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op je vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.

Hoe kunnen we je helpen?

Ik wil de datum en/of tijd van mijn ticket veranderen.

Voor het wijzigen van de datum en tijd van je ticket, neem contact op via WhatsApp:

WhatsApp support

Heeft u in de veelgestelde vragen uw antwoord niet gevonden en wilt u geen ticketwijziging aanvragen, klik dan hier

Voor urgente verzoeken kun je het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Onze telefoonlijn en ons emailadres hebben door de drukte rondom COVID-19 een significant langere wacht- en responstijd.

WhatsApp support

support@globalticket.nl +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00)

BEVESTIGING VERZENDEN VERZOEK

Weet je zeker dat je je verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan het museum of park. Zij bepalen vervolgens of je verzoek wordt goedgekeurd.

Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.

Wilt u het verzoek verzenden?